这是一个开始有点铜臭味的部落格...

Friday, November 24, 2006

Duvet

终于在网上找到一首久违了的歌!是一首冷门动画片头曲... 应该是很开心的,看看了歌词后又有点小沮丧了~惨!

DUVET (Lain OST open theme)

作词:Jasmine Rodgers
作曲/编曲:BOA


And you don't seen to understand.
似乎你并不明白,
A shame you seemed an honest man.
你看起来像个诚实的人,(这可真让人)感到羞愧。

And all the fears you hold speak.
一切你所畏惧的,说出来罢。
Will turn to whisper in your ear.
(它们)将变成你耳中的低语。
And you know what they say might hurt you.
你知道他们的言语会伤害你,
And you know that it means so much.
你明白那意味着什么,
And you don't even feel a thing.
但你却没把那当回事。

I am falling, I am fading.
我在变弱,我在逐渐消失
I have lost it all.
我已经失去了全部。

And you don't seem the lying kind.
你看起来不像不可信的类型。
A shame then I can read your mind.
不能了解你,我深感惭愧。

And all the things I read there.
所有我了解到的,
Candle lit smile that we both share.
我们一起分享烛光与微笑
And you know that it means so much.
你明白那意味着什么
And you don't even feel a thing.
但你却没察觉...

I am falling, I am fading, I am drowning.
我在变弱,我在逐渐消失,我即将溺死了。
Help me to breathe.
帮我呼吸
I am hurting I have lost all.
我被伤害着,我失去了一切
I am losing.
我快失去
Help me to breathe.
帮我呼吸
I am falling, I am fading, I am drowning.
我在变弱,我在逐渐消失,我即将溺死了。
Help me to breathe.
帮我呼吸
I am hurting I have lost all.
我被伤害着,我失去了一切
I am losing.
我快失去
Help me to breathe.
帮我呼吸



心情指数:
37%
都是 Secret Recipe 的 Chocolate Indulgence 和圣诞树犯的错!

2 comments:

阿祥 said...

你的心情指数是如何计算的。

(oo) said...

肯定不是用数学!我爽就好...